det är bara för underbart

jag ville bara skriva och berätta om hur jag har det här nere.
har nu bott här i över 2 månader, har jag hunnit bloggat något eller? NEJ, det är för att jag är upptagen hela tiden och har annat att göra än att sitta vid datorn.
många tror säkert att jag bara flyttade hit på grund av att min käraste bodde här, visst är det en del av det hela men jag trivdes absolut inte i Gävle och jag mådde dåligt varenda sekund där.
hade det inte blivit av någon flytt ner hit hade jag nog flyttat hem till hedemora igen, trodde det var något för mig, men när man inte provat på det tidigare vet man ju faktiskt inte!
visst lämnade jag verkligen allt mitt gamla kvar hemma, började om och nu har jag hittat nya kompisar.
men man inser vilka vänner som är ens riktiga nu när man inte kan ses så ofta, att komma hem är svårt...
dom som fortfarande hör av sig, det är dom som bryr sig om vänskapen!
skolan har jag väl delade tankar om, men mer negativa än positiva.
lärarna är super bra, men det har tydligen ändrats väldigt mycket sen det blev en ny rektor.
finns nästan inga bilar att hålla på med, men vi ska ändra på det och ta hit lite bilar!
kanske även en formel-bil, det skulle jag tycka var underbart kul.
nu vet ni lite mer mig, som jag lever nu!
vill också informera er om att min pojkvän är världens underbaraste och jag hade inte kunnat hamna i bättre händer än hans.
tur att vi trivs som klasskamrater, så man kan liva upp stämningen ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0