stor saknad

de kvällarna man varit arg
de kvällarna man känt sig ensam
de kvällarna man haft ont
de kvällarna man gråtit
de kvällarna man varit glad
de kvällarna du lyssnat när jag pratat
de kvällarna jag frysit
så har du alltid varit där, du är en stor del av mitt liv och jag saknar dig otroligt mycket.
du är min livsglädje.
man säger att hunden alltid är ens bästavän, och det är min hund också.
när man ligger på kvällen och gråter, kommer han och pussas lägger sig på halsen.
när man väl somnat in ligger han kvar en stund till så att man verkligen känner sig trygg.
sen kryper han under täcket, gosar ner sig och bara är, världens bästa hund.

på fredag kommer mamma förbi en sväng, då ska vi fira henne med någon fin present och något fint hembakat.
ioor ska också stanna och mysa med oss till lördag medan mamma drar till Tyskland.
jag ska mysa så underbart mycket med min söta hund, för jag kan gråta ibland för att jag saknar honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0