värt.

vi cyklade till gymmet, jag och erica var där inte alls länge sen cyklade vi hem igen.
gymmade inte ens...
jag har sån sjuk träningvärk sen gymnastiken igår, och jätte trött!
halsen har också börjat göra ont :( får se om jag ens orkar följa med på kickboxningen.
simon och daniel stannade ett tag på gymmet, så ska väl börja att laga mat om ett tag tills simon kommer hem!

förra tisdagen fick vi 56 engelska glosor, och idag hade vi glosförhör :) det gick superbra, han hade valt ut ungefär hälften och det var bara ett jag inte visste vad det var för något.
vi har börjat lite svagt med historia också, aldrig vart intresserad av det... men jag försöker få det att låta intressant så kanske man klarar av det tillslut :)

är inte på det bästa humöret idag, men är nog bara för att jag är så himla trött.
vet heller inte riktigt vad jag ska skriva om här i bloggen!

nu ska jag försöka titta på bussar imorgon, så jag och simon tar oss till värnamo där vi ska åka med en lastbil till borlänge, så vi tillslut kommer hem till Hedemora.


jag har gått och blivit brunett igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0