första gymnastik träningen : CHECK!

nu är jag hemkommen helt slut i kroppen efter två hårda timmar i en varm gymnastik sal!
ont i knäna och ryggen, men fyfaaaaan va kul det var :D
jag har saknat det så himla mycket har jag märkt, och det var jätte snälla människor där.

senare drog jag, simon, erica och daniel till sporthallen för att kolla in gymmet som fanns där, super fint!
så blir att börja där också, :)
känner att det här med träning börjar komma igång igen, riktigt bra!
min pojkvän tränar hela tiden och det är perfekt för då kan han "tvinga" med mig, och jag blir mycket mer motiverad när det är fler med!
imorgon ska vi kliva upp vid halv sju och gå en sväng, eller jag ska gå och killarna ska springa.
men kan väl bli upp mot fyra kilometer sådär på morgonen, :) suuuper bra!
efter skolan ska vi hem och äta lite mat, sen tror jag vi drar till gymmet, och efter gymmet ska vi prova på kickboxning!
det är så himla kul att träna när man väl kommer igång :) duktig har jag blivit på morgonen också, äter gröt.
nog snackat om träning!!

vad har ni själva gjort idag? :)
tycker ni borde bli bättre på att kommentera, så jag blir riktigt peppad för att blogga.
tyvärr ska jag inte säga, men kommer inte kunna blogga i helgen, jag åker hem till hedemora på onsdag eftermiddag och torsdag vid lunch går racingbussen mot Norge för i helgen blir det tävling! :D
skriver ett sista inlägg innan jag åker och ett direkt när vi åker över gränsen till sverige igen!

vad vi gjorde i skolan kan jag berätta imorgon, för nu ska jag ta mig en skön dusch!
fast inte långvarig, sen krypa ner under täcket med älskling.
kanske hinner med ett litet mobilinlägg när jag ligger i sängen :) men nu är duschen ledig.
vi hörs imorgon.

PUSS/ I

eftersom att jag har simons dator har jag typ inga bilder, så ni får nöja er med denna!



Kommentarer
seander

gött att du tränar mycket då =)

2011-09-05 @ 22:55:59
Mamma

Va "dutti" du är, ska oxå försöka

"komma igång" med gympan igen.

2011-09-06 @ 07:53:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0