BARNVAKT

hejhej!
kom hem vid 02 inatt, blev en ganska lugn kväll :-)
nu har jag precis tagit mig upp ur sängen och ska klä på mig lite snabbt och åka med ner till min syster.
måste ju vara barnvakt hela dagen lång.
mamma, pappa och hela firman åker på dagsresa till Åland.
men jag ska bara ta de lugnt idag, har faktiskt inte sovit så mycke den här veckan känner jag.
och snart är det JULLOV!! 
så härligt ska det bli, och när det väl är jullov är det inte långt kvar till jul, och när det är jul får jag nästan snart träffa min älskade pojkvän!
sen åker ju han till egypten, och lämnar mig hemma!?!?!?! :-o
lite dålig stil asså......  ;-)
men jag ska se till att jag har det minst lika bra här hemma :-)

men nu ska jag nog sluta skriva om ointressanta saker,
jag uppdaterar hemma hos syster min.

ha det bra sötnosar!

puss&kram/ I




de fick bli en fin bild
på min syster.


Kommentarer
fia

ta bort kortet Ida på en gång... ser ju ut som värsta muppen...

2009-12-13 @ 09:08:27
URL: http://mittlivfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0