CHILL DAAAAG





haft många underbara stunder med min lovisa!!
men igår efter andra avenyn gick jag med henne till erik där hon stannade för att sova, och sedan hem igen.
kallt va det kan jag lova.
påväg hem så ringde jag min pojkvän, tror ni han svara? .... NEJ
men jag ringde lovisa och hon pratade med mig hela vägen :-)
sen när jag kom hem, så hade jag fått sms från min pojke, och jaa.
vi smsade väl lite sen skulle båda sova.
får se om vi snackar något idag eller nått!
min syster är påväg hem också, men hon stannar hos sin pappa nu tror jag?
men det ska bli härligt att träffa henne, nu var det längesen!!

nu är klockan redan 14.30.....
jag kanske gick upp vid 13.30 (a)
så skönt att bara ligga i sängen och SOOOOVA!
imorgon är det julafton också, men det känns ju verkligen inte.
alla julklappar är klara :-)
hoppas att alla blir nöjda med det jag ger!

och på lördag får jag äntligen träffa min älskling, gud va jag saknar dig!
mamma och pappa åker väl troligtvis till stugan på lördag, så vi blir hemma själva.
så åker han till arlanda på onsdagen, och jag åker med familjen berggren till stugan och där ska vi fira nyår!
vet inte hur länge vi stannar där, och om jag kan uppdatera någonting, men det får vi hoppas!
ludvig han åker ju till egypten på torsdag morgon, gissa om jag är avundsjuk!?!?!?! :-(
men jag ska också ha det super bra!!!! :-D

nu ska jag ta något att äta, riktigt hungrig är jag!!
och en liten video får ni på mig och lovisa.

MASSA PUSSAR/ I




Kommentarer
Victoria

2009-12-23 @ 14:56:17
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0