DÅLIG UPPDATERING...









jag har faktiskt inte haft nån lust alls att sitta vid datorn, och det innebär ju dålig uppdatering, men ni får väl stå ut med det!

igår hittade vi inte på så mke, vi gick ut och gick lite men inge långt, sen lagade vi mat och såg på en massa filmer.
vakande typ av att min syster ringde vid 12.20 och då sprang vi upp och duschade och jag hann knappt göra mig iordning för vi skulle och handla massa mat.
vi handlade en massa onödigt, typ en stor pommac flaska som vi skulle spruta? hahaha!
vi hyrde även två filmer, det blev "the proposal" och "ice age 3", det blir en myskväll helt enkelt :-)
hampus ringde också, så han är här nu och ska sova här inatt.

men jag kanske skriver lite senare eller någonting, ha det bra!

/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0