DRYG DAG

förlåt om det blev kort imorse men jag fick jätte bråttom.
nu har jag alalfall kommit hem,
först var jag till skolan och åkte därifrån vid 12.10 och direkt till Falun för att kolla mina knän.
det gick väl som vanligt, jag har fått nå grej som jag ska ha på dom hela tiden förutom när jag sover,
men jag fick bara med mig ett hem så skulle dom skicka den andra som dom inte hade hemma.
efter det åkte jag och mamma till kupolen för att julhandla, och det gick ju faktiskt bra!
jag köpte till:
Syster Johanna
Syster Sofia
Bror Emil
Pappa
Bästa vän Anna
Pojkvän
Systerson Alexander
Systerson Hampus
sen var det nog inga flera :-o
eller mormor också!
nu har jag verkligen inge pengar kvar alls..

det mesta pengarna gick åt på min pojkvän men det är han värd :-)
nu ska jag kolla på Ugly Betty, Desperate Housewives och undertiden ska jag försöka plugga.
sen får jag inte glömma att kolla på Andra Avenyn också.
kanske ringa min älskling?

riktigt trött är jag allafall!

men nu ska jag sluta skriva för jag har inget mer intressant att berätta ;-)

godnatt på er!/ I


Kommentarer
Isac

Får inte jag någon julklapp? :( hehehe



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0