FIILM

nu har jag börjat sett filmen "solstorm", den är väl bra :-)
innan såg jag faktiskt på fotboll, det va inte bra!
nu är det pause på filmen så passa på att slänga in ett inlägg!

kan ju berätta att min dag blev ingenting..
jag hade ju tänkt att hitta på någonting, men jag har verkligen inte orkat någonting.
inte har jag ätit nått på hela dagen, eller nån macka har det blivit men inget mer.

helgen har varit en skit helg,
då menar jag verkligen skit,
fler sånna helger hoppas jag att jag slipper!

jag ska ta och borsta tänderna nu,
sen lägga mig i sängen och fortsätta kolla på filmen :-)
kanske ringa min pojkvän?
aah, vi får väl se hur det blir.

vill tacka alla som ställer upp när man inte är på humör, jag behöver inte nämna någon för ni vet vilka ni är!

nu säger jag godnatt!!
puss&kram/ I



jag saknar dig syster, mer än någonsin!


Kommentarer
emma

saknar dig med! :-(

2009-12-17 @ 22:42:07
URL: http://emmajaansson.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0