GODMORGON

tjohoooo!
godmorgon på er allihopa :-)
eller det var ett tag sen jag gick upp, men saker har hindrat mig att skriva!

jag har precis hängt tvätt, duktig flicka jag är!

igår var jag ju på julavslutning i kyrkan, det var väl härligt att träffa alla!
pratade med min älskling inatt också, gud så skönt det var,
men blev jobbigt mot slutet, kom nån tår.
men vi slutade väl prata vid 03.40 kanske?
sen skulle jag ju försöka sova, och det gick ju åt helvete, så ont i ryggen och så höll jag på att hosta ut alla inälvor!
usch på det..
ändå hade jag tagit hostmedicin ;-o
men jag somnade tillslut, och gick väl upp vid 12 eller något omkring det :-)

idag vet jag inte riktigt vad som händer, om jag ens orkar hitta på något.
men om jag orkar och får för mamma ska jag väl hitta på nå kul med fredrik.
jaaa, jag skriver väl lite senare och berättar om mina planer för dagen,
nu ska jag ta nått gott och slänga i mig, magen är hungriiiig!!! :-o

men nu ska jag sluta :-D
pussen/ I



en gammal bild, från valborg förra året!


Kommentarer
Isac

I'M THE KING, just for your information

Mikael :>

God morgon :) hha jag är ju typ fett trött efter skolan, skönt att kunna sova länge nu :) Hörs :)

2009-12-18 @ 13:48:44
Frida

hihi, sööt blogg :)<3

2009-12-18 @ 13:52:24
URL: http://lillajag12.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0