GODNATT

det här får bli det sista inlägget för idag.
känner att jag måste få lite sömn!
tror ni det blev något pluggande, NEJ!!!!
blir så sur på mig själv.
men nu ska jag allafall gå och ringa min pojkvän för jag pratade aldrig med honom igår, jag somnade direkt.. (a)
när jag väl pratat klart med honom ska jag verkligen sova, OM jag kan.
jag har så sjukt ont i ryggen :-(

imorgon blir det en kort dag i skolan, men jag slänger in ett inlägg innan skolan om jag hinner! :-D


puss/ I


Det fick bli en bild på en sjukt underbar och trevlig person!
Isac Zia.
(klicka på bilden för att få den större)



Kommentarer
Isac

Naaw :) I will miss you girls from Hedemora! :D

Erik

Han den där Isac, han verkar speciell. ;)

2009-12-08 @ 15:29:36
URL: http://helspecial.blogg.se/
din boyah

haha ja han verkar verkligen speciell ;)

2009-12-09 @ 14:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0