GÖR EN ANNA

jag har tråkigt, så jag gör som anna, slänger in en lista.


Lovar du att vara ärlig? ja!
Du heter: ida anette granegärd
Smeknamn: idaslida -.-
Beroende av: mobilen.
Vem behöver du mest just nu: ett liv!!
Vad tror folk om dig? fråga inte mig om det.
Stämmer det? - .
Vad får du oftast komplimanger för? ;-o
Vad säger du för att imponera på någon? jag sjunger
Hur imponerar man på dig? testa så får du se om jag nappar
Brukar du skratta för dig själv? hahhah, jaaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
dålig stil. jag vet att du har en massa bilder. vi sitter 4 st och alla visar bilder på sina tjejer. snälla skäm inte ut mig.
Var bor du? hedemora....
Trivs du där: nej!
Äger du några converse: nej :-)
Sprit, cider, vin eller öl: sprit och cider isf.
Brukar du bli för full: nej!
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något:
inget som jag vet just nu.
Har du haft sex idag: nopee
Nästa mål i ditt liv: gå ner i vikt.
Vem pratade du i telefon med senast? syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att dom var i heby
Sov du ensam inatt: tyvärr ja.
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: när jag är med min pojkvän
Hur känner du dig nu: trött, fryser, sur och saknad.
Vanligaste färg på dina kläder: olika :-)
Vad tycker du om fötter: mina ser förjävliga ut
Vem saknar du: min undebara pojkvän, min bästa vän och såklart alla gokartkompisar!
Hade du en bra kväll igår: jadå :-)
Favoritdryck på morgonen: inget.
Rakar du benen: ja det gör jag
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika.
Är du blyg? bror på :-)
Sysslar du med någon idrott: gokart, om det är en idrott? ;s
Vill du hellre ha mail än brev: roligt att få brev ju :-D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det gör jag :-)
Har du spytt offentligt: faktiskt inte :-)
Är du bortskämd?: nej det är jag inte :-)
Vad gör du i morgon: jag ska fan sova!
Vad är det värsta du vet? ..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det bror helt på vad som händer.
Vad behöver du just nu? min pojkvän.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet fakiskt inte! :-o
Vad längtar du till? då jag får träffa min underbara!
Har du bra vänner och äkta vänskap: absolut!
En speciell dag du minns: 30/10-09
Tycker du om någon just nu: jag älskar
Om fem månader: är jag på gokart tävling igen!
Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf: det är ok :-)
Vilken tid gick du upp idag: 10 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: ja det har jag.
Har du strumpor på dig nu: ja.
Är det okej att gråta: jag gör det ofta och jag tycker det är naturligt!
När grät du senast: nyss typ.
Laddar du ner musik och film från Internet: nejj :-)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: kommer aldrig hända, så slösar ingen tid att tänka på det :-)
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: man har på sig det man trivs i!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: tidigt...
Har du piercing: öronen
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: haha men dör inte allafall
Gillar du att dansa: ja :-)
Är du flygrädd: nej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: vanilj
Vad äter du helst när du ser på film: något gott
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej
är du fin?: det tycker jag inte
Hur ofta tränar/motionerar du: ALDRIG
Senaste låt du hörde: .
Vad gör du på helgerna:
datan


Kommentarer
Johanna

IDA du är ju världens finaste!! och du behöver INTE gå ner i vikt!!!

Puss puss

2009-12-13 @ 10:05:11
URL: http://minusaresa.blogg.se/
Isac

Ida, du behöver inte gå ner i vikt!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0