HEEEES!!!!

som sagt så var jag ju i skolan hela kvällen igår, för vi hade lussevaka. :-)
vi var i olika grupper och gick först runt på olika stationer.
började med singstar, sen gick vi och julpysslade och jag gjorde ett hjärta med ett "L" i. (a)
fortsatte med bakning av lussebullar och pepparkakor, men degen hamnade i magen innan den ens blev någonting :-D
sen hade vi databild med rikard, vi gjorde om skolfotot på oss.
sen gjorde vi badsalt och efter det spelade typ bandsak. ;-o
trummor och massa grejs!
när vi hade gått runt på alla stationer så fick vi fritt och vi fick vara var som helst.
jag gick till Stille och Lovisa vi satt och snackade i ett grupprum och allt, bara pratade ut, skönt var det allafall!
sen bestämde vi oss för att gå och fika, där borta i köket stod Pernilla (hemkunskapslärare) och Marianne (svenskalärare).  haha, vi började göra penis skulpurer med bullar och pepparkakor, och vi stod och snackade PENISAR med våra lärare, skit kul hade vi och det hade dom också!
sen gick vi till grupprummet och tog det lugnt igen :-)
när klockan var tolv så åkte vi hem.
tack för en rolig kväll pojkar&flickor!!

idag har vi ledigt för att vi var där igår, så jag har precis tagit mig upp ur sängen.
och gissa!?!?!?
jag är JÄTTE hes... :'(

ungefär vi två tror jag mamma sa, då ska vi ner till vårdcentralen till en hudläkare som ska kolla på mina exem.
blir ju inget bättre liksom. :-/
sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt,
ikväll blir det Avesta och lussebandy med Anna, jag sover där också! :-)

men jag skriver lite senare,
ha det bra babes!

puss/ I



Kommentarer
Mikael :>

Du verka inge hes igår ju :O :)

2009-12-11 @ 15:53:51
Mikael :>

Du var ju inte hes igår :O :)

2009-12-11 @ 15:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0