HOS SYSTER

sitter hemma hos min syster,
jag är ju barnvakt.
fast det verkar som ungarna sover för dom låter ingenting :-o
kanske ska gå och kolla?
en av vovvvvvarna kom just och satte sig i mitt knä :-)
riktigt kallt är det också!
idag så typ 12.30 så kom Magnus och hämtade mig och Alexander så åkte vi och kollade på hampus hockey match.
efter det åkte vi hem sen har vi inte gjort så mycket faktiskt :-)
nu sitter jag och väntar på att allt folk ska komma hem, vill ju hem till min säng och soooova!!
dom ringde för en stund sen och då var dom i Heby.
kan ju också upplysa om att min röst har blivit lite bättre.

jag har verkligen inget intressant att skriva! ;-o
jag sitter här och visslar till musik.....

men nu ska jag ta en kisspause och sluta det här inlägget!
vi hörs imorgon.


pusspuss/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0