JULAFTON ÄR HÄR!

hejhej! :-)
jag har precis klivit upp från sängen,
vaknade vid 09 ungefär, kollade på mobilen och där hade jag 8 olästa meddelanden, alltid lika kul! :-D
jag ska väl ta någonting att äta, sen åker vi väl ner till min syster nån gång under dagen och där firar vi även hela julafton, det blir min moster och hennes kille, systersönerna, min syster och hennes sambo, hennes sambos föräldrar, mamma och pappa, och min andra syster, mormor kommer nog också, tror jag? ;-o
och jag såklart!
det blir nog bra.

pratade med min älskling inatt också :-)
fast vi hade inte så mycket att säga, så vi skulle höras ikväll ist!
han kommer ju på lördag, JAG LÄNGTAR!!!!!!!

men nu ska jag gå till mina föräldrar och äta lite frukost och vara social! :-)

HA EN UNDERBAR DAG!

massa pussar/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0