MASSA SNÖÖÖÖ

helt sjukt mke snö vi har fått på 2 dagar! :-D
JAG ÄLSKAR DET!

idag har faktiskt inte så mke hänt,
när pappa slutade åkte jag och mamma med honom till borlänge för att handla massa virke,
och jag och mamma skulle ju välja golv och tapeter!
golvet blev det ju såklart mamma som valde -.-
men min fondvägg fick jag välja tapet till själv :-)
det ska nog bli skit bra!!
pappa åker till stugan imorgon tror jag!?
då ska han byggabyggabygga hela helgen.
jag och mamma stannar hemma och får in all julstämning,
med bakning av lussebullar och massa gott!

det blir nog inge skola för mig imorgon heller..
jag har ju feber :-(
men jag måste ju till kyrkan på kvällen, anna har jag julklapp till och hon har till mig,
och lovisagullet ska jag få julklapp av!
men det ska nog bli bra.

nu ska jag ta och göra någonting annat än att sitta vid datan,
kanske ta en liten promenad? :-)
får väl se hur det blir imorgon och så.
men ni får ha det så bra!!

pussar/ I



syns kanske inte så bra, men den ska jag ha som en fondvägg i mitt nya rum i stugan.


Kommentarer
anna

BLIR NOG SKITSNYGGT :D

2009-12-17 @ 16:27:18
URL: http://annalinneab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0