MUSIK OCH SJUK

skolan idag!!!
NEJJ.
det blev det verkligen inte.

halv ett igår gick jag upp till mamma och jag kunde verkligen inte sova.
hon smörjde in mig och gav mig smärtstillande, men det blev bara värre.
tillslut var jag så trött att jag somnade.
men imorse var jag helt slut, och hostan sitter kvar.
jag börjar sakna skolan faktiskt.

igår slog jag in alla paket, och guuuuuud så snygga dom blev! :-D
kan ju slänga in bild på alla sen!

nu tänkte jag ta något att äta, sen hoppa ner i sängen och ta det lugnt.
imorgon måste jag till skolan, vi har ju avslutning på kvällen ju!?!?! :-o
bara att kämpa..

men hejdå så länge.
puss/ I


jag vill ha iiiiis!!



Kommentarer
Anneli

Haha, cool bil. Ser ju ut som om den vore din :)

2009-12-16 @ 16:42:54
URL: http://nikaninsandiego.blogspot.com
Jessica

Snygg bil :D

2009-12-17 @ 17:04:23
URL: http://jessicahulting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0