MYYYYYYS

nu sitter jag och smsar med min älskling som säger att tåget har blivit försenat&han är så jäääävla sur och grinig...
det finns inget värre, tycker verkligen synd om honom, först sitta tre timmar och sen är det försenat!!

men jag tänkte berätta vad jag inhandlade idag :-)

haha, liknande allafall.

dom, sen ett par till, men kommer inte ihåg hur dom ser ut :-)
ett svart och ett rosa typ "brottar"linne från "JC".
typ en klänning från "gina tricot".
en mimmi pigg t-shirt från "HM".
sak till älskling.
och en skit snygg ROSA mössa som jag ska ha när jag åker och chillar på skotern :-)
hedman köpte precis lika mig!!!

men det var nog allt jag handlat idag!
får hoppas han blir nöjd med sina julklappar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0