NU ÄR DET JULLOV!

äntliiiiiigen!
nu är det jullov :-D

mina betyg slutade såhär:
bild: VG
engelska: G
hem - och konsumentkunskap: G
idrott och hälsa: G
matematik: VG
spanska: VG
musik: VG
naturorienterade ämnen: VG
samhällsorienterade ämnen: G
slöjd: VG
svenska: G
teknik: VG
jag är väl ganska nöjd, fast lite sur över att jag inte fick ett ända MVG!!
men det är ju ett tag kvar innan man börjar gymnasiet så det är väl lugnt :-)

ETT JÄTTE FINT LINNE FICK JAG AV MIN ÄLSKADE ANNA OCKSÅ!!
jag älskar dig verkligen, förevigt du&jag <3

nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl!
lyssnar på musik oc bara tar det lugnt :-)

är inte på mitt bästa humör..
skulle vara skönt att få prata med älskling.
men kanske inte låter lika från hans håll, vad vet jag..?

men jag kanske slänger in nått inlägg innan jag går och lägger mig,
ha det götttt!

puss&kram/ I


Kommentarer
anna

hoppas du vart nöjd älskling! :D<3

tack så mycket själv<3

2009-12-17 @ 20:59:48
URL: http://annalinneab.blogg.se/
Isac

Det är skitsvårt att få vg 1a terminen ....



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0