NUUUDLAR

ja, nudlar är just det jag sitter och äter nu!
var riktigt hungrig när jag kom hem från skolan så var tvungen att slänga i mig något,
skolan var chill idag, vi gjorde pepparkaksdeg, jag var inte med på idrotten, sen hade vi engelska och vi gjorde typ inget speciellt eller vi hade glosförhör men det gick bra!  och sen på matten så slog vi Anton och sen gjorde vi några frågor på NO och slutade.
om 2 timmar ska man ju dit igen. :-o
tillbringar hela kvällen där med en massa skoj,
jag och lovisa ska ha lika kul om inte roligare som förra året! <3

får se om jag orkar sätta mig vid datorn när jag kommer hem vid 00.00 :-)
annars blir det här sista inlägget för dagen....

ha det underbart!

puss/ I



bilden är tagen i somras.


Kommentarer
Isac the best!

Var ska du?! :D

perra

ha så roligt (=

2009-12-10 @ 20:12:12
Erik

@Isac the strange 1

Hon ska på lussevaka, och du stinker.

2009-12-10 @ 21:33:08
URL: http://helspecial.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0