SHOPPING

förlåt för dålig uppdatering.. men jag har haft fullt upp!
igår så kom lovisa och sandra hit, egentligen skulle bara lovisa sova kvar men det blev båda två som övernattade.
kul vare, vi såg på massa filmer....... HAHA!
sen tog vi det lugnt och gjorde inte så mke alls :-)
även fast jag tog det lugnt och allt, började jag blöda näsblod, och mådde inte så bra.
det bara sprutade åt alla håll, tillslut såg det ut som ett helvete i badrummet, men mina babes hjälpte mig och tyckte lite synd om mig medans jag stod och skrattade åt mig själv.
tillslut fick jag stopp på det och sen la vi oss kanske vid 04.30, jag sov ungefär en timme inatt.
kl 06.30 hade jag ställt alarm och jag kom även upp då!
gick upp och tog en snabb dusch, sen började jag fixa mig.
sandras mamma skulle komma vid typ 08.10 och hämta oss, jag skulle till ishallen för därifrån gick bussen till borlänge, och vid hållplatsen stod hedman och väntade på mig, vi snackade väl en stund innan bussen kom, på bussen sitter sötnosen evelinn.
vi åkte till kupolen, och stod utanför affärerna precis när dom skulle öppna, och alla bara rusade in!
jag hittade en massa saker!!
träffade även min älsklings lovisa en sista gång, vet inte om jag hinner träffa henne mer på lovet :-(
höhö, hittade även 2 saker till som min älskling ska få, nu är det inte långt kvar tills han kommer :-)
jag kan skriva senare vad han har fått och vad jag fick av honom.

nu sitter jag här i min nya mjukisdress och lyssnar på musik och bloggar lite :-)
det är underbart att bara ta det lugnt, jag behöver det känner jag.
min älskling kommer 19.35 till stationen, om det inte blir några förseningar som jag hoppas att det inte blir!
får se vad jag lagar för gott att äta ikväll, igår blev det klyftpotatis, kycklingfilé och bearnasiesås, supergott..

men det kommer nån bild efter dagen, när hedman skickat dom till mig, ha det gött!

många pussar! /I


Kommentarer
sandra

blev en jätte lyckad kväll/natt :-)

men... skriv vad du kööpt för någonting på reeeeean!!! :-D

2009-12-26 @ 17:13:50
URL: http://ssecond.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0