SHOPPING

hallo! :-)
som sagt, det blev inget mer bloggande igår efter mitt inlägg,
och det blev ju inte alls enligt planerna!
först hade jag ju snackat med fredrik, men det blev tydligen inget? :-o
sen smsade jag lovisa, kanske skulle sova där, men så blev det icke.
jag la mig i sängen och hade tråkigt.
anna smsade och sa att dom var hos hedman, då sprang jag upp till mamma och så snäll som hon är skjutsar hon ner mig till honom, och vi ser på film. där var även karlsson, anton, emil, evelinn, anna och sandra + lilla jag.
mamma kom och hämtade mig vid 00.20 och då åkte jag hem till min säng och kollade på tv, smsa, sen orkade jag tillslut inte hålla upp ögonen, ont i huvudet hade jag också.

nu har jag nästan precis vaknat, mamma kom in och frågade om jag skulle med min syster till avesta för att shoppa, och jag bara sa "NEJ!!!!!", sen låg jag och tänkte på vad jag egentligen skulle hitta på idag, och det fanns ju inget planerat jag jag skuttade ur sängen och på med kläderna och nu sitter jag och väntar på att hon ska komma upp och hämta bilen och mig :-)
får väl se om jag hittar någonting, har ju fortfarande inte köpt något åt mamma? :-oo
men jag ska fortsätta fixa mig nu innan hon kommer.
jag skriver väl när jag kommer hem :-)

jag älskar min ludvig mer än något annat!




pusspuss/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0