SJUUUUK

nu har jag precis tagit mig upp ur sängen..
hade så sjukt svårt att sova igår, ont i ryggen och allmänt pigg bara,
imorse vaknade jag med huvudvärk, ont i halsen oh hosta, så det var bara att stanna hemma!

jag ska nog ta mig något att äta och lägga mig i sängen igen.
men jag uppdaterar väl lite senare!

måste ju bara säga att min käre kompis Philip Forsman (hemsida) åker till Spanien snart! :'(
men vi får säga lycka till, för han ska ju testa F3 :-D
det är en cool grabb asså, och min kompis!!
HAHA!

men godlunch eller något ;-)

puss/ I


(klicka för att få större)


Kommentarer
Anonym

HIHIHIHIHI han måste va en skön jävel:D

2009-12-14 @ 12:02:41
URL: http://www.philipforsman.com
Anonym

DEt måste han bara vara! :O ;)

2009-12-14 @ 16:02:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0