TANDLÄKAREN

nu har jag vaknat, eller jag för 40 minuter sen..
lyckades faktiskt plugga en stund igår innan jag skulle somna, lalla hjälpte mig! :-D
jag ringde min pojke men som vanligt dissade han, han skyller alltid på att han alltid måste ringa,
men han får ju skylla sig själv när han vägrar svara när jag ringer :-)
men vi pratade väl en liten stund om allt och ingenting som vanligt!
han försökte få ur mig vad jag köpt till honom i julklapp, men klart jag inte säger det!!!

nu är det ny dag och den startar med tandläkaren -.-
efter det blir det skolan och engelska glosförhör, hoppas jag kan alla! :-o
jag hinner nog slänga in ett inlägg när jag kommer hem, för sen blir det skolan från 18.00-00.00, det kan nog bli kul!
jag ska nog vara med lovisa hela kvällen, som förra året, FAN va vi hade ont i magen då, vi åt upp all knäck och ischoklad, fyfan, det är minnen det :-)

men nu måste jag gör iordning mig för skolan!

jag måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän,
och jag älskar honom mer än något annat! <3


pusshej/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0