TRÖTTTTTTTER

nu har jag tagit mig upp ur sängen, har precis ätit frukost med the family.
det händer ungefär 2 ggr om året :-p
julafton var kul, men jag blev riktigt trött och grinig på slutet.
och när kalle anka var, då vare den yngsta och äldsta i huset som lät mest, och man hörde inget på tv:n!!!!
men jag fick en massa grejer.

inatt så sov jag här vi datorn, jag låg ju och kollade film, sen blev klockan 02.30 och då ville jag inte gå in och väcka min kära syster, så då sov jag här ist.
nu ska jag väl göra iordning mig, sen kommer lovisa någongång framåt här på dagen.
hon sover här och åker väl ganska tidigt imorgon för hon ska till sälen.
när hon åkt hem så ska jag ta tåget med evelinn, hedman och anton till borlänge och gå på kupolen!
det kommer nog bli bra :-)
hoppas jag hittar massa kuuul!

sen när vi kommer hem därifrån så kommer min älskling.
gud så härligt det ska bli, ÄÄÄNTLIGEN!
får se vad vi hittar på ikväll, jag ska allafall laga något gott att äta :-)
syster är ju fortfarande hemma då, så vi blir 3 st som ska äta, hon har sagt att hon ska stanna så länge tills hon inspekterat klart. HAHA!
hon skulle inspektera Ludde och se om han var bra för mig, gullig syster man har då!
sen får vi se vad vi ska hitta på, jag vill allafall se bio "alvin och gänget 2" men jag tror inte min pojkvän är lika taggad som jag på den filmen, får väl se hur det blir :-)




från julavslutningen

middag med kusin och moster.

systersönerna (mina sötnosar) väntar på tomten!

tillslut kom tomten, han hade åkt till fel adress ;-)

barnen väntar på julklappar!


nu måste dom öppnas också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0