VERKSTAAAAAAAN

det blev en till dag hemma.
kunde verkligen inte somna igår, hade sjukt ont i ryggen,
så jag gick upp vid tolv, och då låg mamma i soffan och sa att hon inte heller kunde sova,
men hon smörjde in mig med "zon" och så tog jag två brustabletter,
sen gick jag och la mig igen, men hade fortfarande jätte svårt att somna.
men tillslut gick det, men var helt slut imorse, och hosta och svullen i halsen är jag också. :-(

och förlåt för att jag inte uppdaterat innan, men jag har fått "dataförbud", eller jag ska inte sitta så mycket för att se om min rygg blir bättre..
men idag har jag börjat slå in alla mina julklappar, de flesta är klara, bara några kvar :-)
nu sitter jag hos pappa på jobbet, ska åka med han till stan vid fyra, jag ska fika med Lovisa och Jennifer,
sen när vi fikat klart tror jag vi går direkt till vasa för att kolla på deras julgrejs (vet inte vad det heter).
sen ska jag försöka komma iväg till skolan imorgon, jag måste ju verkligen dit...

nu är det inte många dagar kvar till jul,
och snart får jag träffa min älskling!
jag längtar!!!! <3


men nu ska jag ta och göra någonting annat,
gå ut och kolla min bil kanske? :-D

ni får ha det så bra.
pusspuss/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0