VILKEN KVÄLL/NATT

ja precis, vilken kväll/natt!
jag, stina och mamma åt pizza så skulle vi se på film sen, men då smsade hedman att han hade tråkigt, så jag bjöd vi honom, och vi kollade på "wallander-läckan" skit bra film, förutom slutet då man inte fattade vilka som hade gjort vad och massa!
men efter det tog vi massa kort också :-D
mamma pratade med peter som är en av våra anställda på verkstaden, och dom sa att dom skulle komma, och såklart blir det fest här!
men vi tre låg i sängen och kollade på "mean girls" :-)
sen blev det tyst i huset och vi gick upp och kollade, då var det tomt! :-o
klockan var väl 02.00 ungefär.
då slängde vi på oss kläderna och vi hade tänkt att vi skulle ta lite luft bara.
och det slutade med att vi gick den långa vägen ner till donken, kom dit precis till tre men vi skulle ju inte köpa något, så vi gick till hemköp, och där såg vi en kundvagn som var lös, såklart satte jag mig i den, och hedman skjutsade mig :-D
film på det kommer väl senare, har det inte på datorn än.
men sen gick vi upp på stan och tog ett varv, och sen började vi gå hemåt, men vi ville inte att hedman skulle gå själv så vi gick med honom till ishallen :-)
sen gick jag och stina en bit och sen kom jag på att vi skulle byta skor, (hennes var SKIT hala).
men vi gjorde allafall det, och jag sa "fan vad ajg kommer ramla i dom här" fast jag hann bara till RAML innan jag ramlade! :-D   haha, gud så vi skrattade!
sen får jag inte glömma att berätta att jag snackade med min kompis philip, alltid lika kul!
sen fick jag prata typ 2 minuter med min pojke också, men sen snackade han hela vägen med stina.
vi kom hem typ 05.00, men vi la oss i sängen en stund men det var så kallt!
vi gick upp och gjorde varm choklad, sen la vi oss igen :-)
stina somnade på 2 sekunder, jag skojar inte!!!!
så vid 06.00 låg jag och hostade.
och det var våran härliga kväll/natt! :-D



snyggingar



(y)



höhö


hihi


ett klassfoto :-)


det är niiiice


får sluta med snyggingen!


TACK FÖR EN KVÄLLEN/NATTEN MINA BABES!!


Kommentarer
Isac

Jag vill också åka kundvagn!

Hedman

Vilka snyggingar (;

2009-12-20 @ 13:54:12
Erik

Det där med alienöron är ju ganska 90-tal :)

2009-12-20 @ 19:42:04
URL: http://helspecial.blogg.se/
fia

skämta du.. va morsan full igår igen?? vilken koll hon har på dig!! snorunge förresten, ge faan i att åka kundvagn på stan...

2009-12-21 @ 00:39:42
URL: http://mittlivfia.blogg.se/
anna

ja juste ida, ge fan i åka kundvagn på stan!!!!!!

2009-12-21 @ 12:20:51
URL: http://annalinneab.blogg.se/
sandra

inte klassfotot :-( fulfulful!!

2009-12-21 @ 14:36:44
URL: http://ssecond.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0