1 vecka kvar, 2 veckor kvar

förlåt mina älskade läsare, men jag kommer verkligen inte hinna lägga in några outfit bilder..
ska gå med hampus till hans buss om 15 minuter och håret är blött fortfarande..
men jag ska allafall vara duktig och gå till skolan, äta en riktig frukost och må bra hela dagen! sen åker jag ju bort hela helgen, börjar med enköping ikväll, sen tränar vi där imorgon, och sen till eftermiddagen/kvällen åker vid till järfälla och sover där, och tränar där hela söndagen! :-)
tror faktiskt det kommer bli suuuuper, jag behöver verkligen den träningen.
och jag är på riktigt bra humör.
1 vecka kvar till järfälla, och träffa viktor.
2 veckor kvar till valborg :-D

måste gå nu, inte mke tid kvar..

PUSSAR, och ha det bäst nu!/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0