BLOGGTORKA

hej!
förlåt för dålig uppdatering, jag har verkligen inte haft orken att blogga.
men nu ska jag fortsätta som vanligt igen! :-)  kan berätta lite om min helg.
fredag: jag och pappa åkte till Järfälla. Var med Vitkor hela kvällen :-)  sen gick jag och sov.
lördag: tänkte att jag skulle få världens skönaste sovmorgon, så när jag vaknade såg jag att solen var framme och jag kände att det var perfekt att gå upp, så kollade jag på klockan och på den stod det 07.15, då var det bara att försöka somna om igen, runt halv tio gav jag upp, kunde verkligen inte somna om, så gick upp och åt lite frukost och sen ut i det fina vädret för att kolla på lite karting :-) och på kvällen gjorde jag verkligen ingenting, gick runt och kollade på allt och alla. sen var det läggdags vid 21.45!
söndag: det var ju tävling idag :-)  första träningen var jag 10:a, andra träningen 4:a. Till tidskvalet slängde vi på nya däck och fick för mycket fäste så blev 11:a. i första kvalheatet startade jag 11:a och blev 7:a, andra heatet startade jag 7:a och blev 5:a, fick starta 5:a i förfinalen och blev 4:a i mål. till finalen startade jag 4:a och fick en ganska bra start och kom ut som 5:a efter första kurvan och den platsen höll jag i 18 varv, kunde tagit mig upp till en andra eller tredje plats men hade inte orken. men jag är nöjd ändå :-)  efter det var det prisutdelning sen plocka ihop allting.  sen sa jag hejdå till viktor och sen åkte vi hem igen!
igår så hade jag jätte ont i huvudet när jag vaknade, och blev ingen skola..
exakt samma idag :-(  ska försöka plugga lite om jag orkar!  tror det behövs fakiskt.
har ingen aning om vad jag ska göra på valborg...?
viktor skulle typ kommit hit, men han fick inte, och jag ska bort på söndag, skit också!  vet inte vad jag ska göra.
aja, hör av mig senare!
PUSSAR/ I









SEXIGA BILDER! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0