BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!

jag ber så jätte mycket om ursäkt för att jag inte bloggat någonting, men det har inte funnits tid till det..
men nu är jag hemma igen och jag ska hålla er uppdaterade :-)
tävlingen gick väl ganska bra ändå tycker jag.
träningarna och tidskörning gick åt helvete..
första heatet: startade 14:e och kom i mål som 12:a.
andra heatet: startade 12:a och kom i mål som 6:a.
förfinalen: startade 15:e, var med i startsmäll och kom iväg sist (26:a) men kom i mål som 18:e, efter det var jag helt död.
finalen: startade 18:e och kom i mål som 14:e, men jag va jätte trött och sjuk samtidigt!  det funkade inte riktigt bra ihop, nu måste jag börja träna!  haha.....
efter tävlingen slängde vi oss i bilen och åkte en bit mot jönköping, men åkte inte hela vägen, men sen igår kom vi fram och var på ELMIA hela dagen, det var sjukt kul! :-D
nu ska jag skriva sponsor mail och sen städa rummet! *suck*
vi hörs senare,

PÖSS/ I


Kommentarer
Enrothen

Du, du får säga till när du ska tävla på Svista ringen då kan jag komma och kolla :P <3

2010-04-05 @ 16:16:57
Johanna

Duktig lillasyster :D

2010-04-05 @ 17:00:11
URL: http://jjover.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0