DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD

ingen bloggning idag..  förlåt för det, men kommit massa emellan datorn!
har varit på en lektion idag, och det var matten :-)  det var en chill lektion, sen har vi bara planerat dagen imorgon, kommer nog bli super bra!  men jag måste vara i skolan 08.15 imorgon, det sög ju..

efter skolan var jag på läxläs, sen kom pappa och hämta mig, käkade lite kräm och sen iväg på träning.
hann köra kanske 30 varv, sen började det att regna, så jag åkte hem igen!
lagade mig pasta och nån sås med kyckling, skit gott blev det faktiskt :-D  sen läste jag en stund.

nu har jag precis kommit hem från 5 km promenad med mamma och nova, jätte drygt! men ger nog resultat :-)
ska fixa mattias present nu, sen plugga lite tror jag, eller om jag tar det i helgen, får la se!

PUSSAR/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0