FEBERN ÄR BORTA!!!!

jag vaknade runt 8 imorse, även fast jag är sjuk? :-o
men det var nog ganska bra, behöver duscha och göra allt klart.
jag gick allafall upp och tog tempen, och den stod på 36,3 och det innebär att jag inte har nån feber!! :-D perfekt.
vi åker runt ett tror jag från hedemora, och det tar en stund att komma dit, men mattias kommer dit också, super kul :-D så åker han hem imorgon.  känner på mig att denna helg kommer bli super härlig!
min älskade elin träffar jag också, hon åker med oss hem också, tror jag?  blir nog bra tillslut allafall :-D
nu måste jag duscha och göra mig iordning, städa rummet, och kolla så jag har allting med mig..
hör av mig senare!

PUSSAR/ I


vad säger ni? ska man satsa på emo kanske....?


Kommentarer
Erik

Snygg-emo :D

2010-04-01 @ 15:27:19
URL: http://www.erikberggren.com
Anonym

japp

2010-04-02 @ 17:51:12
emelie

haha DO IT! den har fan jag gjort?:d

2010-04-06 @ 09:54:36
URL: http://dechicks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0