god lunch

inte kan man då säga godmorgon allafall? :-o
jag somnade seeent, och nu har jag precis vaknat, och det är underbart väder ute!
funderar på att gå ut och sätta mig i solen, skulle vara så härligt, kanske får man lite färg också? :-)
idag händer det inte så mke, mer än att mamma och pappa kommer hem igen!
helgen har varit underbar.
emma åkte härifrån runt 8, hon skulle till falun på gympa "tävling" och jag var helt död när hon började packa sina saker, men tillslut vaknade jag av att hon stod och försökte lyfta på sängen, för hennes datasladd var under sängen. jag hjälpte henne och sa hejdå, sen gick jag och la mig igen.  vaknade runt 9 igen för då ringer min syster, och vi pratade några sekunder så sa hon "sov nu igen", hon hörde på mig att jag sov när hon ringde ;-)
men då somnade jag om, och nu har jag precis vaknat igen!
slut på tråkiga berättelser, ska slänga på mig bikinin och SOLA.



sommaren är på G!  ♥


Kommentarer
Nina

fin blogg ! :)

2010-04-11 @ 14:23:47
URL: http://ninapetrusson.blogg.se/
J✫hanna

MIN söta lillasyster! <3

puss

2010-04-11 @ 18:15:44
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0