haha tööööönt

jag tycker skolan ha börjat blivit helt okej faktiskt :-)
idag så har jag och sandra inte schteeeekt, det blåste så mycket ute så ingen idé! 
ska även berätta om allt jag måste plugga den här vecka och om mitt och sandras avtal..¨
plugg:
deckare.
*svenska ord 15 st.
*spanska ord 10 st.
*spanska prov på fredag, 3 kapitel.
*musik uppsats.
*idrotts historia.
tror det var det, har säkert glömt någonting :-o

och mitt och sandras avtal är att vi inte får äta t.ex
godis
chips
snacks över huvudtaget!
bara glass vid "speciella" tillfällen.
och att vi ska försöka gå vart vi än ska och så :-)
sen att bli mer koncentrerade i skola.
om vi skulle råka äta eller så, får vi ett streck på mig mobil, den som först får 5 streck får bjuda på en cheeseburgare till den andra, och så får man börja om. sandra har redan fått ett streck, och hon är nästan säker på att hon får bjuda på 2 cheeseburgare innan sommarlovet (vi ska bara göra till sommarlovet).
jag tror det kommer bli super bra :-D  nu måste jag plugga, eller det kommer bli att jag pratar med viktor, fast det är minst lika viktigt, eller? (a)

PUSSAR/ I



Kommentarer
sandra

aahmen moget att ta en sån där bild!!!!!!! :(

blev ju sugen....

men inget jag ska ha. ska ta ett smakprov utav min trasiga mobil som ligger här istället. hård och krispig. yes!

2010-04-13 @ 16:55:21
URL: http://ssandrae.devote.se
G E R A L D I N A

fin blogg ! :D

2010-04-13 @ 17:24:41
URL: http://geralh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0