HALLOJ

hello! :-)
jag sitter i skolan och vi har datarast! 
har precis ätit lunch, och det var tacos, med riktigt köttfärs!!!!!  kan inte bli bättre.
jag skulle skynda mig för att hinna blogga, men inte fan har jag någonting att skriva heller :-o
SNART SLUTAR VI JUUUUUUU!  eller jag, ett tag kvar men ändå, ska bara hem och fixa det sista innan jag och pappa åker neråt.  ikväll blir det att vara med viktor, var det bestämt tror jag allafall :-)

och måste ju berätta att min kära klasskompis jimmy är tillbaka från thailand!  :-D:-D:-D
han blev kvar mer än 1 vecka där pga askmolnen! :-(   vi alla har saknat honom, men nu är han tillbaka!
men börjar om 4 minuter så måste sluta inlägget nu.   ska försöka att blogga när jag kommer hem!
glömde berätta att jag har haft spanska prov igen!  det gick mycket bättre än förra gången, som tur var :-)

PUSSAR/ I


mina fina vovve

sommar <3

vem är det som har sugit sig fast? :-o
kan det vara ida?..........    LOVE YOU!



Kommentarer
sandra

LOVE U 2

2010-04-23 @ 16:04:25
URL: http://ssandrae.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0