hallojsan! :-) mobilbloggning igen, men d...

hallojsan! :-) mobilbloggning igen, men det får duga. jag sitter iaf med pappa i bilen påväg neråt, jag sitter och lyssnar på jätte gamla skivor, har inte så mke annat för mig! Vet faktiskt inte hur långt vi har kvar, kanske 1 timme eller nå liknande :-) har inte så mke att berätta faktiskt, skolan var chill och Tacos var det till lunch, efter det åkte vi vill muppen för att lämna vikabröd och en hästkorv som tack för hjälpen med massage och allt! Tur jag har honom :) han och ann kommer nog ner till järfälla och kollar på söndag, och syster och andreas :-D blir nog super skulle jag tro. Blir första gången vi träffar honom, spännande :-) nu ska jag försöka hänga med lite på vägen, skriver väl senare eller nått! måste bara berätta att jag bestämde mig för att inte ta med nån dator, tyckte det var duktigt av mig :-) men aja... PUSSAR/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0