jag är tillbaka

förlåt mina söta läsare, men jag har varken haft tid eller ork att blogga!
helgen var väl riktigt bra :-)
eller i lördags krascha jag, och gjorde illa mig, men jag tog nya tag till söndagen och körde igen!  gick skit bra.
när jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt, var ju jätte trött.
så skolan igår, när jag åkte därifrån med mamma åkte vi till apoteket, sen såg jag anna och tjejerna så stannade med dom, men stina och sandra gick till donken, och jag och anna hem till kristoffer!
var där till halv sju, så kom pappa och hämta mig för jag skulle få massage, så åkte hem och fick det och käkade lite mat.   sen bytte jag kläder och började vandra ner mot stan igen, mot anna och kristoffer :-)
vi satte oss på donken, men det var tråkigt, så vi gick hem igen till honom, och sen åkte vi hem vid halv elva kanske!  suuuper härlig dag, fast egentligen behövde jag plugga.

nu sitter jag här och skriver, och måste klä på mig innan syster kommer och hämtar mig och så får jag skjuts till skolan :-)  vi hörs efter skolan, om jag hinner, behöver verkligen plugga idag..

PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0