my day

åkte till skolan tidigt imorse, skulle ha utvecklingssamtal! :-)
det gick jätte bra faktiskt, bättre än vad jag hade förväntat mig!
sen var det skola hela dagen.  sista lektionen var slöjd, och efter det gick/sprang jag och sandra ner till vasahallen för att sola, det gick också bra! haha
sen gick vi till "stan" men det var ju dött som vanligt, så vi gick ner på donken och tänkte att det skulle vara lite folk där men icke sa nicke, men to en glass och satt där ett tag, sen ser vi några boys, och vi gick ut till dom, snackade en stund, men sen åkte vi hem igen vid 17:30.   helt okej dag faktiskt.
nu sitter jag här och pluggar spanska, som jag har prov i på fredag!  går sådär.... massa annat man vill göra ist.
men måste verkligen fortsätta med det nu.
PUSSAR/ I






såhär snygg är man när man schteeeeeker på skolan.

SCHTEEEEK

liten rand allafall.

GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0