mycket plugg

hemma från skolan!
idag har det varit en okej dag faktiskt :-)  skulle vara fiskbullar till lunch, och det finns inget värre.
men mat "tanterna" hade varit snälla så det stod en stor skål med varma mackaroner och salladssås, så jag gjorde mig en rejäl sallad, och sen åt jag två glassar!  klarade mig helt utmärkt :-)
på hemkunskapen läste vi om olika religioners maträtt eller något liknande, blev allafall klar med det!  och tror jag skrev bra på det t o m (y)
nu är det plugga som gäller, vill ju egentligen inte, men det är sånt som måste göras... tyvärr.
kanske blir promenix med sandra, vi får se.  men nu skriker böckerna!  måste verkligen plugga :-(

PUSSAR/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0