schteeeeeek

jag har schteeeeekt i solen med glajorna och sandra hela daaaagen!
fett kung :-)
jag och sandra ägde skuuuldagen!  efter skuuulan, vänta stinus på oss och sen gick vi ner på stan, men inget intressant hände, så vi gick till donken, där var benne, så vi satte oss där och schteeekte, han köpte en varsin cheeseburgare åt oss också.  fast han ska såklart få pengar imorgon för den!
men syster kom och hämtade mig runt 18 någongång, så åkte jag hem och åt.
dammsugade husvagenen, plockade in tvätten, plockade ur diskmaskinen, och nu sitter jag här!
skulle behöva plugga, men orkar man det när undebara viktor äntligen kommit hem? skulle inte tro de vavava.

äsch, jag har inget intressant att skriva.

PÖSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0