segt

jätte seg bloggdag idag, men när jag slutade skolan stog syster utanför skolan för att hämta mig, när vi nästan är hemma kommer jag på att mina nycklar är hemma och det var ju låst?
åkte allafall hem till henne, runt halv fem kom pappa dit och vi bestämde maten till helgen.
jag, peter och pappa åkte till ica och handlade :-)  jag och karlarna!  haha... gick och tjatade på pappa hela tiden och frågade vad vi skulle äta till kvällen, men han sa bara att jag skulle hålla käften!
så när vi väl kommer tillbaka till min syster så säger han.
- men vad ska vi äta ikväll då?
- MEN PAPPPPA!?!??!?!??! jag sa ju det till dig hela tiden på affären!!!!
haha åååh.
när vi kom hem började jag att koka pasta, göra pasta sås och pilsner korv åt pappa.
sen åt vi, och efter det har jag bara pluggat, hampus har hjälpt mig med spanskan, kändes lite konstigt ;p
men tur man har nån som hjälper allafall!  så hjälpte jag honom också.
tränade glosor, så nu sitter dom nog allihopa, hoppas på ett MVG på provet imorgon :-)
ska gå till sängen nu och läsa veckorevyn och plugga lite, smsa med viktor, och sen sova!
PRATADE MED HERMAN IDAG OCKSÅ :-D
ajaa, ni får nog säkert outfit bilder imorgon, och sen har jag inte dator på hela helgen tyvärr..

PUSSPUSS/ I


Kommentarer
Johanna

Glöm inte nyckeln nu bara.. till mig alltså! :P

Puss å lycka till på träningen

2010-04-15 @ 22:11:03
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0