who says

hemma från skolan :-)
sista lektionen var no, men vi fick ha musik då istället, men eftersom jag är klar med uppsatsen fick jag ha ept!
satte mig med emma och tove och pluggade spanska, det gick väl som det gick! haha..
fick iaf sluta 10 minuter tidigare, lite bättre allafall.
imorgon är det fredag, helt sjukt vad den här veckan har gått snabbt :-o det är skönt allafall.
när pappa slutar imorgon, så åker vi till stockholm på tävling. mamma, ann och muppen kommer efter på lördagen någon gång!

i skolan fick vi även reda på att nästa vecka blir suuuper.
måndag: 15.50
tisdag: 14.00
onsdag: runt 14.30
torsdag: 15.20
fredag: 12.00
sen är det valborg, så sjuuuuuukt nice! :-D

nu ska jag plugga, sen kommer mormor på besök, så får väl försöka ta lite tid och städa rummet annars får man sig en riktig utskällning från henne.. haha!   hör av mig senare :-)

PUSS/ I


GAAAAANGSTAA!



Kommentarer
lovisa

EYYYYY BILDFAAAAAAAAAN!!! :-D

vi är grymäääärts<3

2010-04-22 @ 16:30:43
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0