YOUNG DAD

förstår inte varför jag alltid vaknar så tidigt :-o
stängde allafall av tvn igår runt tolv, låg och smsade med viktor, men han åker ju till Italien idag, så han va tvungen att sova, då kände jag att jag också kunde göra det.
känner redan hur tråkigt det är att han inte kan smsa eller nått!  vad ska jag nu göra? haha
får se vad som hittas på under dagen, kanske försöka bli frisk någon gång, blir så trött på att vara sjuk..
jag har ju ingenting att skriva här på bloggen!

kan ju berätta att helgen kommer bli bäst och ska tillbringas med min älsklings emma :-)
vi ska ha riktigt myyyyyyys.

ääsch, nu slutar jag skriva.

PUSSS/I

mattias bild


Kommentarer
N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg =)



/ Natascha

2010-04-07 @ 11:31:01
URL: http://taz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0