07:20

jaaa, det var tiden då jag vaknade..
inge bra alls ju :-(  kunde verkligen inte somna igår heller, låg och vred och vände men somnade aldrig, var ju jätte trött men nej sova var det inte frågan om..
ajaa, lyckades somna om lite senare och vaknade runt tio av att telefonen ringer, höll på att slå sönder den!
nu ligger jag i sängen och gör ingenting, funderar på att äta någonting sen städa mitt rum, men jag orkar inte :-(
måste ju duscha också, bläääää, bara dryga saker!
nästa vecka börjar skolan också, det blir ju bara värre och värre, 9:an, det ska inte bli ett kul år, men betygen ska jag kämpa mycke på :-)   får se vad jag kommer till för poäng!
äsch, jag ska klä på mig nu sen åka ner till mamma och sen fika med stiiiiinis!!! :-D
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0