a sweet boy

tog mig en promenad idag också, en liten längre, och klarade hela vägen :-)
jag klädde på mig rejält idag, med underställ och allt!  bättre att svettas än att frysa.
så när jag kom hem började jag ta av mig kläderna, då ringde herman, så jag fick ta mig en snabbdusch, sen ringde han mig igen efter, vi pratade väl i 50 minuter ungefär, om allt&ingenting!
fast han jobbar ju som vanligt.... och skulle sova, så var tvungen att dissa mig för sängen :-( buhuuuu.
men jag ska också hoppa i säng tidigt, så går väl dit nu, kanske läser eller något innan :-)
hmmm, kan berätta att mamma ringde när jag var påväg hem från promenade, och berättade att hon skulle klippa sig imorgon!
och då blev jag ju också sugen.. sugen på att klippa lugg :-o eller har varit det ett tagg, men vill inte att mamma ska klippa mig, och eftersom jag aldrig får gå till en frisör borde jag få göra det nu! :-)
så ja imorgon har jag en ny looook.
ska även handla och packa imorgon, för jag åker ju till örebro på tävling!!  hoppas dropparna håller sig uppe.
BLÄÄÄÄÄ, herman åker till alanya på fredag :-(((((( UTAN MIG, fy satan så taskigt :-(
säger ju inte nej till de direkt..  NÄSTA ÅR SKA JAG MED!!! :-))))))

imorgon hade jag först tänkt att ta en promenad, sen äta med pappa, och sen städa mitt rum när jag kommer hem!
det borde räcka med att gå upp runt nio :-)
vi hörs imorgon, får väl antagligen lägga upp bild på mitt hår, men ska färga det sen också!
godnatt,
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0