borta bra men hemma bäst

rubriken stämmer inte alls :-)
jag säger hemma bra men borta bäst!
jag har haft det underbart, ingen mobil på hela helgen, men vad gör det liksom?
haha, jag hade inte täckning nånstans i huset...
hmm, käkade mat hos herman's mamma idag, och sen var jag påväg att missa flyget (a)
när jag kommer till arlanda så kommer min väska typ sist, och även då var jag påväg att missa nästa åk som var tåget!
det var ju inte så lyckat :-)
men hem kom jag då iaf, pappa har fixat lite med min nya raceeeeeer..
jaja, jag har inte så mycket att berätta faktiskt, vi har inte gjort något speciellt mer än att kolla film och sovit, det var ju kanske inte så kul att veta ;-)
nu ska jag fortsätta se nån film som går på tvn, sen försöka komma i säng tidigare än dom andra dagarna!
skolan börjar ju snart så måste ju komma in i dom riktiga tiderna redan nu så man är van :-)
tråkigt att sova själv bara, och på fredag är ju herman så taskig att han sätter sig först på bussen i övik och sen på en stol i ett flygplan som tar honom till alanya, fy satan vad aviiiiiis jag är på honom :-(  jaja, nästa år ska jag med.
jag tänker inte skriva nå mer tråkigt nu, hihihiihi, ha det göttans!
PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0