header

haloooo!
igår så var jag på nå grej med sandra, trevligttrevligt :-)
så komer väl hem runt elva, och då orkade jag inte starta datorn så fick inte bli något godnatt inlägg!
men nu har jag ingenting att göra så då kan jag ju skriva här, var hem till pappa en stund för att tidningen kom och gjorde repotage eller något, skulle komma med i tidningen på lördag sa han, så ni får väl hålla lite koll i DalaDemokraten ;-)
pratade nyss mer herman också, fast han var tvungen att jobba nu, så det söööög.
Nu hade jag tänkt att försöka fixa en ny header, men vette 17 hur det kommer gå! hahahah..
sen ska ni få en film från igår också, när jag var ute hos mormor :-)
jaja, ska fixa allt nu så hörs vi iiiiigen.
PÖSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0