höst

alla människor gillar ju typ den årstiden då dom fyller år, men jag gillar verkligen inte hösten.
jag fyller i oktober, verkligen en höst månad, kallt och bara regn!
det är så svårt att hitta kläder, jag har suttit nu en stund och kollat runt, men inte hittar jag någonting heller, absolut ingenting jag vill ha.. men något måste man ju köpa, kan ju inte springa runt i mina sommarkläder.
jaa, vad ska man hitta på nu?  jag är faktiskt sugen på att ta på mig träningskorna och ta mig en promenad :-)
jag behöver luft, jag har ingen ork alls, bara ligger hemma i sängen, måste sätta stopp för det asså.
ska jag vara ärlig tycker jag att det ska bli riktigt skönt att börja skolan igen, komma igång med alla rutiner att man måste gå upp tidigt, äta frukost för att orka skoldagen.  nu är det så lamt, sängen är min bästa vän!
men inte ska man väl deppa?
jag tar nu på mig skorna och lite sköna kläder för att gå ut och få i mig lite frisk luft!
hörs när vi ses.
KISS/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0