lista

jag hittade en lista som jag kan fylla i, har ändå inget annat för mig :-)
__________________________________________________________________________________
SOMMARLOVET
Har du druckit tills du spytt?  Nej!
Sårat någon?  Det har jag säkert..
Förlorat en vän?  Nära
Träffat nya människor?  Ja det har jag gjort
Kysst en främling?  hHmm, skulle inte tro det?
Tagit droger?  Absolut inte
Haft en sommarflört?  Njaee
Gråtit?  Ja klart jag har.
Skrattat tills du kissat på dig?  Nej, men kanske nära. haha
Tältat?  Det har jag inte gjort
Varit vaken en hel natt?  Japp
Solat?  Ja
Badat?  Typ inte
Haft ett förhållande?  Nopee
Gjort dig riktigt illa?  Not yet.
Gjort några nya percingar/ tatueringar?  Nejsan
Läst en bok?  Ja det har jag gjort :-)
Skickat fel sms med flit?  Nej
Suttit vid datan en hel natt?  Tror jag nog..
Näckat?  Inte än, ANNA?
Solat naken?  Nej 
Fått utegångsförbud?  Nej, jag är ingen stygg flicka
Sagt “jag älskar dig” och menat det?  Japp.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?  Nejjjje!
Varit i slagsmål?  Självklart inte
Pussat någon utav samma kön?  Jaa
Sjungit högt på ett berg?  Inget jag har minne av isf!
Kysst någon i regnet?  Hhihi, jaa
Kysst någon i skogen ?  Öhh, kanske?
Kysst någon du inte borde?  Ja det har jag gjort..
Tappat rösten?  haha, jaa, eller kanske inte var på lovet?
Varit på festival? Ja, :-)
Gått upp i vikt?  Ja.
Gått ner i vikt?  Nej.
Brännt dig? Inte av solen allafall
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Jaoo, men borta nu 
Varit utomlands? Om Österrike räknas?
Gjort ett bra köp?  Jadååå 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Jaa.. :-(
Haft skadeglädje?  Hmmm, ?
Sovit under bar himmel?  Nepp
Vad kommer du sakna mest?  Värmen, och kartingen
Har du svart ärligt på alla frågor?  Det är väl klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0