lovekiller

hehe, jag kommer upp så sent om dagarna!
gjorde aldrig mina övningar igår, så nu ska jag faktiskt ta och göra dom :-)
det är jobbigt, men måste ju göras....  bLÄÄÄÄÄÄÄ!
kanske ta något att äta, njaeee, vet inte om jag orkar laga nå mat!  haha, men klarar mig oftast utan :-D
imorgon börjar skolan, det ska bli så skönt att komma igång med allt, men kommer bli drygt med allt runt omkring..
sen har jag kommit på att tänka på en sak, jag har många vänner som inte bor i Sverige, som gärna läser min blogg, och dom förstår ju inte alls vad jag skriver :-o
om jag ska börja skriva på engelska, fast det skulle vara så pinsamt för jag är inte alls bra på det?
hmmmm, svårt att bestämma sig..
so, I'll start writing in English or not? :-)
KISS/ I


Kommentarer
sandra

göre =D

2010-08-24 @ 14:00:06
URL: http://ssandraeriksson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0